Isnin, 11 Julai 2011

u n i....

Yuolls suma sihat2 ker??
h0pefully sihat la yer..
senang sikit nak berf0ya2  beribadat...
hehe.. klu yu0lls nak berf0ya2 p0n saya x kesah...
asalkan yu0lls x lupa dekat PENCIPTA kita yer..
baru b0le hidup aman damai + bahagia + hepi selalu.....=)
ngee~~

k, back t0 da p0int..
dis time saya nak cakap sal c0urse pilihan hati yer..
sekarang nih saya tengah menunggu lamaran yer..
bukan lamaran kawen yea.. n0..n0.. tidak bet0l sama sekali...
lamaran nak masuk u baru bet0l... =)
dup..dap..dup..dap..
tak0tlah yu0lls...
risau tau....

btw, kalau yu0lls perasan laa..
sejak abes sek0lah nih banyak t0l benda yang kena pikir...
nak apply c0s apa, u mana...
hissh..
pening kepala nak pikir tau..
zaman sek0lah dulu x der laa banyak benda nak dipikir..

dulu..nak pilih aliran mana p0n m0stly cikgu yang t0long settle kan..
sekarang.. pilih laa sendiri... kena selidik sal c0urse laa.. u laa..
pastuh kena laa pandai2 adapt wid da new envir0nment...
kawan baru.. lecturer baru..
baju baru.. kasut baru..
s0, dengan gatal tangan nyer hari nih saya nak share laa c0urse2 yang telah di apply yer... ish..berdebar2 tau masa isi b0rang nih...
err.. tipu jer..haha..




   
PILIHAN
PROGRAM PENGAJIAN
Pilihan 1:
 M14 FISIOTERAPI
Pilihan 2:
 K00 KEJURUTERAAN KIMIA
Pilihan 3:
 M19 TEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN
Pilihan 4:
 M04 OPTOMETRI
Pilihan 5:
 S08 IJAZAH SARJANAMUDA SAINS DENGAN KEPUJIAN (MATEMATIK)
Pilihan 6:
 S08 SARJANA MUDA SAINS (MATEMATIK)
Pilihan 7:
 S08 SAINS (MATEMATIK)
Pilihan 8:
 M15 PEMULIHAN CARAKERJA

Haa.. nih laa c0urse2 yang saya pilih.. seram sejuk plak bila pikir nanti dapat c0urse yang mana satu..
yu0lls plak camner yea??


my frenz kata result maybe kluar 15 July...
bertambah dup..dap..dup..dap... rasanyer..
haishh... rasa cam nak gi ny0rok dekat memana jer...
tapi kalau ny0rok macam mana nak study kan..??
x b0leh..x b0leh.. hurm...
agak2 yu0lls laa..
b0leh ke saya dapat c0urse yang saya apply yea??
Zaman sekarang nih dak2 4.00 rata flat ramai tau...
Yang 3.5 ab0ve lagi laa x terkira bilangan nyer..
Berlambak2....!!!
X b0leh jadi nih...
Kena d0a + sembahyang hajat banyak2 nih..
H0pefully dapat laa yea..
Amin~~

Actually, saya nak apply c0urse sc math dekat atas2...
Tapi m0stly family + kengkawan x galakkan..
Susah kata nyer...
Jadi saya apply laa dekat bawah2....
Dah minat, saya p0n apply jugak... tapi dekat tiga u jer..
Hurm..
Bila dipikir2 balik...
Memang laa susah c0urse sc math nih..
tapi, kalau dah biasa susah.. senang laa jadinya kan..
kalau nak dibandingkan dengan c0urse fisioterapi, medical lab,
0ptometri, chemical Eg dengan c0urse pemulihan cara kerja,
sc math nih kurang laa sikit nak kena usha buku..
sc math kena banyak buat latihan...
s0, kira 0k laa sikit dari kena baca buku..

hehe...
mesti yu0lls pelikkan...
0rang lain selal0nya x nak belajar math...
T0 tell da truth..
saya nih bukan laa jenis ulat bulu ulat buku..
baru pegang buku dah tertid0r.. susahkan kalau macam nih..
dalam kelas addmath p0n saya selal0 berdengkur tid0 tau...
inikan pula nak belajar benda2 yang kena banyak membaca..
tapi tak0tlah kalau bebet0l dapat c0urse math nih...
kalau x b0le sc0re susah hid0p saya nanti...
ish...mintak dijauhkan laa..
bak kata 0rang2 dulu “simpang malaikat 44”....

kalau dapat c0urse memaner p0n sebenarnya 0k jea..
kira rezeki dalam c0urse tuh laa kan...
x kan nak t0lak plak....
pastuh nak study mana??
C0llege??
Memang kempis p0ket kalau nak apply c0llege..
Jadi kena laa terima c0urse mana2 dengan berbesar hati...
f0r yu0lls yang macam saya..
yang tengah menunggu lamaran u yer... bukan lamaran kawen..
d0a laa bebanyak yer...
gud luck untuk yu0lls...!!!
hehe.. 0ver jeer..
k, til we meet again..
bubye yu0lls~~~
 eye-lo0p-u....=P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan